vrijdag 25 september 2015

Anti-Cal deel 17

Ik moet jullie iets opbiechten. Tot nu toe kon ik met deze Anti-Cal putten uit een hele verzameling Anti-Cal vierkantjes die ik voor de zomer al klaar had liggen, maarrrr... Ik ben door mijn voorraad heen. Net als jullie ga ik dus weer lekker iedere week een paar vierkantjes haken, en ik moet zeggen dat ik het nog steeds heel erg leuk vind om met deze kleurtjes te spelen. Twee dingen die me zijn opgevallen:
1. Ik heb er sinds deze week een nieuw favoriet vierkantje bij
2. Ik ben in die paar maanden veel losser gaan haken. Mijn vierkantjes van deze week zijn dus veel groter dan die van een paar maanden geleden. Dat kan jullie niets schelen, natuurlijk, maar ik dacht: ik meld het even.

Laten we gauw verder gaan met de granny's van deze week. Zoals een oplettende lezer vorige week al opmerkte, heb ik toen de blokken 36, 37 en 39 gedeeld. Duh. Die laatste is natuurlijk gewoon blok 38. Deze week verder met de echte 39 en 40 :o)

In het echie zijn ze véél mooier dan op de foto. Sorry!
Blok 39 (de echte):
roze - roze - olijf - munt - hei - flessengroen

Blok 40 (mijn nieuwe favoriet):
munt - munt - flessengroen - olijf - cerise - flessengroen

Prettig weekend allemaal, en tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen