vrijdag 16 oktober 2015

Anti-Cal deel 20

Héééé, het computer/inlogleed is geleden! Ik kan weer veilig bloggen, op een computer waar ook alle nummertjes, leestekens en letters het doen. Lux, hoor.

Vandaag heb ik heerlijk vierkantjes zitten haken. Het was er echt het weer voor, vond je ook niet? Ik weet dat er mensen zijn die er droef van worden, van het grijze, stille, kille weer, maar ik vind dit het mooiste weer wat er is. Vooral ook omdat niemand raar opkijkt als je zegt dat je lekker binnen op de bank hebt zitten haken, want wat moet je anders doen?

Anyway, genoeg gekletst. De blokken van deze week. Zoals ik vorige week (geloof ik) al aankondigde, zijn het er drie:


Blok 45:
cerise - cerise - munt - cerise - munt - flessengroen

Blok 46:
munt - munt - olijf - hei - blauw - flessengroen

Blok 47:
wijn - wijn - roze - munt - roze - flessengroen

Volgende week maar weer drie? We moeten voor Kerst ook nog wat tijd overhouden om hem in elkaar te zetten en de rand eromheen te haken, namelijk...

Prettig weekend allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten