vrijdag 20 november 2015

Anti-Cal deel 25

Vandaag geef ik alleen door welke kleurtjes voor de volgende drie blokken moeten  kunnen gebruiken. Zelf heb ik geen enkele, maar dan ook absoluut, totaal, compleet, geheel, helemaal en helegaar geen tijd gehad om ook maar één steek te zetten, dus ik geef jullie alleen een verzamelfoto van alle Anti-Cal-vierkantjes die ik zo gauw heb kunnen vinden. Ik weet nu al dat ik tot volgende week zeker geen tijd heb om iets leuks te doen (zoals haken), maar ook dan geef ik jullie natuurlijk gewoon door wat jullie kunnen haken. Oké, lang verhaal... Daar gaan we:


Blok 60:
wijn - wijn - munt - cerise - bruinroze - flessengroen

Blok 61:
munt - munt - hei - aqua - olijf - flessengroen

Blok 62 (hetzelfde blok als blok 52):
bruinroze - bruinroze - olijf - lila - bruinroze - flessengroen

Volgende week de laatste drie. Hoera!

Geniet van je weekend, en tot dan :o)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen