vrijdag 27 november 2015

Anti-Cal deel 26

Hieperdepiep! De laatste drie blokken! Die ik zelf nog niet gehaakt heb... Vanwege overige werkzaamheden. De komende week haal ik de schade in, en maak ik alvast een begin met het aan elkaar zetten van de blokken. Volgende week vrijdag bespreek ik dan hier een aantal manieren om de blokken aan elkaar te haken of te naaien. Maar da's volgende week pas...

Voor de laatste drie blokken ga ik jullie een keuze geven: je kunt natuurlijk de blokken maken waarvan ik hier de beschrijving geef, maar misschien is het ook leuk (of verstandig?) om je restjes in die laatste granny's te verwerken. Ik ga zelf voor de laatste optie... Niet zozeer om restjes op te maken, maar omdat ik sommige kleurencombinaties zó mooi vind, dat ik zo nog een paar granny's wil. De keuze is aan jou.

Blok 63:
munt - munt - roze - bruinroze - roze - flessengroen

Blok 64:
hei - hei - munt - roze - hei - flessengroen

Blok 65:
cerise - cerise - oker - olijf - wijn - flessengroen

Veel plezier met de laatste granny's en tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen